![NordixNett.png](https://static.wixstatic.com/media/d0a721_f4f45e422ade4bf783d602ba248ba600~mv2.png/v1/fill/w_89,h_29,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_auto/NordixNett.png)
Oppsigelse
Du kan si opp abbonementet med en skriftlig mail til oss. Oppsigelsestiden er 3 måneder for privat kunder og 3 måneder for bedriftskunder dersom annet ikke er avtalt.
Dersom du sier opp avtalen før bindingstiden utløper vil du bli fakturert i henhold til avtalte priser for gjenstående del av bindingstiden.
Passivt abonnement
​Dersom fiberlinjen ikke er i bruk har Nordix Data likevel kostnader med stolpeleie samt vedlikehold/dokumentasjonskrav av fibersambandet. Derfor vil passivabonnement påløpe når kunden ikke benytter det bestilte fibernettet. Passivabonnement kan ikke brukes som erstatning for et abonnement i bindingstiden. Passivabonnement faktureres med kr 100 per mnd
I tillegg kommer det et engangsbeløp på frysing av abonnement på 400,- kr
Reetablering av abonnement
Når eksisterende kunde flytter kan fiberutstyret overdras til ny eier. Tidligere eier må sende Nordix Data informasjon om navn og telefonnummer på ny eier. Det koster 500,- for å reetablere abonnementet på en ny kunde.
​
Gjenåpning
Gjenåpning av abonnement som følge av manglende betaling koster kr 200,-
Kundesenter
Ring oss
77662600