20210707_120036.jpg

Prosjekter

Finn frem

NB! nettsiden er under utvikling.Enkelte prosjekter er ikke klare til visning.

Våre prosjekter

Leirfjord Kommune

Dønna Kommune

Kvæfjord Kommune

Vevelstad Kommune

Alstahaug Kommune

Beiarn Kommune

Målselv Kommune

Vefsn Kommune

Balsfjord Kommune

Vestvågøy Kommune

 

Egeninnsats

Grave selv

Dersom du må grave selv, får du utlevert et fiberrør når vi starter utbygging i ditt område. Røret skal graves ned så snart som mulig, så fremst det ikke er forhold som forhindrer graving som for eksempel frost i bakken.

Se veiledning for graving

Alle kunder som skal ha luftkabel inn behøver ikke å ta kontakt med Nordix. Montørene vil ta kontakt før kabel henges opp. 
 

 

Telenor

telenor_logo_edited.png

Bestill fiber

Dersom du ønsker å bestille fiber i en av prosjektene vi bygger ut kan du gjøre dette hos Telenor. Vi anbefaler deg å gjøre det via: fiber.telenor.no eller ta kontakt med Telenor på 91509000

Alle spørsmål som er rettet mot abonnement og etablering må gjøres direkte mot Telenor.




 

Bestill Telenor fiber
 

Kontakt skjema - Nordix

Når du sender inn skjema vil vår utbygginsavdeling motta henvendelsen og ta kontakt med deg.
 

Upload File

Takk for din henvendelse!

 

FAQ

- Hvor plasserer dere fiberutstyret hos meg?

Det bestemmer du selv, men montør som kommer på hjemmebesøk til deg har ofte gode råd og anbefaler til plassering. Det beste er ut om du tenker ut en fornuftig plassering før montør kommer på hjemmebesøk. Vi anbefaler i mange tilfeller å plassere utstyret ved siden av TV og der du benytter deg mest av trådløs nettet for å gi best mulig dekning.

 

- Hvor lang tid bruker dere på en utbygging?

Det er vanskelig å si nøyaktig for lang tid en utbygging tar, da det som oftest er veldig variabelt hvor stort utbyggingsområdet er. De fleste prosjektene har en varighet på 9 til 12 måneder. Telenor har informasjon på når prosjektet skal være ferdig og dersom det skulle bli utsettelser vil du få varsel fra Telenor.

 

- Hva koster det for fiber?
Vi i Nordix er kun utbygger for Telenor. Dersom du ønsker tilbud eller informasjon om fiber produkter kan du ta kontakt med Telenor kundeservice eller skrive inn din adresse på www.fiber.telenor.no

 

- Kan dere grave fiber for meg frem til husvegg?
Dersom du ønsker at vi utfører egeinnsats for deg kan du ta kontakt med oss via kontakt skjema her. Vi vil svare opp med et tilbud så snart vi kan.

 

- Hvor skal jeg grave?
Dersom du er usikker på hvor du skal grave frem røret anbefaler vi deg ringe inn til oss eller ta kontakt via kontakt skjema her.

 

- Hvor kan jeg hente rør til utbygging?
Til alle prosjekter bestiller vi inn kunde rør til prosjekt lageret. Dersom du ønsker å vite hvor kan du sende oss en henvendelse på kontakt skjema så vil vi svare opp med adresse til lageret. Kunde rør er oransje 14mm som du kan kveile av så mye du trenger.