
Hjelp til faktura
Purringer
-
Purringer vil som standard sendes til kundens e-postadresse, de som ønsker mottak via papir kan be om dette
-
Purrebrev på epost fra Nordix vil alltid sendes via e-postadresse: kundefaktura@nordix.no og kan besvares direkte.
-
Ved manglende betaling etter purring vil linjen automatisk bli sperret.
-
Åpning av linjen går automatisk så snart betaling er registrert hos oss. pga. forsinkelser gjennom bank og regnskapssystemer kan dette ta 1-3 virkedager før betaling er registrert hos oss.
Fakturering
-
Faktura sendes etterskuddsvis med fast forfall 15. hver måned
-
Kunder kan velge å få faktura som papir, epost eller e-faktura. Vi tilbyr ikke avtalegiro.
-
Dersom det er signert en avtale for e-faktura på ditt kundenummer må denne avtalen først kanselleres via nettbank dersom faktura skal sendes via post/e-post.
-
Nordix kan ikke kansellere e-fakturaavtaler på vegne av kundene sine