Hotline Consultant

Kundesenter

Våre åpningstider er i hverdager mellom 09.00-16.00

Naviger deg frem.

Faktura henvendelse

20210703_142939.jpg

Informasjon om fakturering

Faktura sendes etterskuddsvis med fast forfall 15. hver måned

Kunder kan velge å få faktura som papir, epost eller e-faktura. Vi tilbyr ikke avtalegiro.
- Dersom det er signert en avtale for e-fkatura på ditt kundenummer må denne avtalen først kanselleres via nettbank dersom faktura skal sendies via post/epost
NB: Nordix kan ikke kansellere e-fakturaavtaler på vegne av kundene sine

Purringer
- Purringer vil som standard sendes til kundens e-postadresse, de som ønsker mottak via papir kan be om dette.
- Purrebrev på epost fra Nordix vil alltid sendes via e-postadresse: kundefaktura@nordix.no og kan besvares direkte.
- Ved manglende betaling etter purring vil linjen automatisk bli sperret.
- Åpning av linjen går automatisk så snart betaling er registrert hos oss. pga. forsinkelser gjennom bank og regnskapssystemer kan dette ta 1-3 virkedager før betalinger blir registrert hos oss.




 


 

Send en henvendelse via e-post
Upload File

Ring oss

77662600

Tastevalg 1*