Hotline Consultant

Kundesenter

Våre åpningstider er i hverdager mellom 09.00-16.00

Naviger deg frem.

 
 

Fryse abonnement


Det koster 400,- for å fryse abonnementet. Frysing av abonnement kan bare skje for hver hele kvartal. I tilegg til kostnaden med frysing påløper det et passivtabonnement med kr 100,- per måned.

Oppsigelse


Du kan si opp abbonementet med en skriftlig mail til oss. Oppsigelsestiden er 3 måneder for privat kunder og 3 måneder for bedriftskunder dersom annet ikke er avtalt.

Dersom du sier opp avtalen før bindingstiden utløper vil du bli fakturert i henhold til avtalte priser for gjenstående del av bindingstiden.

 

Endre abonnement


Endring av abonnement er kostnadfritt. Vi gir deg en tilbakemelding når endring er satt i drift.

 
 

Passivt abonnement


Dersom fiberlinjen ikke er i bruk har Nordix Data likevel kostnader med stolpeleie samt vedlikehold/dokumentasjonskrav av fibersambandet. Derfor vil passivabonnement påløpe når kunden ikke benytter det bestilte fibernettet. Passivabonnement kan ikke brukes som erstatning for et abonnement i bindingstiden. Passivabonnement faktureres med kr 100 per mnd

I tillegg kommer det et engangsbeløp på frysing av abonnement på 400,- kr

Reetablering av abonnement


Når eksisterende kunde flytter kan fiberutstyret overdras til ny eier. Tidligere eier må sende Nordix Data informasjon om navn og telefonnummer på ny eier. Det koster 500,- for å reetablere abonnementet på en ny kunde.

Gjenåpning
Gjenåpning av abonnement som følge av manglende betaling koster kr 200,-

 

Kundesenter

Åpningstider 09:00-16.00 i hverdager

Ring oss

77662600

arrow&v

Thanks for submitting!